Men det ER sant!

Jeg er ikke så flink til å få det til å høres tilforlatelig og sant ut når jeg lyver.
Men i dag fikk jeg en faktasetning til å høres ut som løgn og.
Jeghar fått en timeinnkalling til tannlegen min. Øyvind. Jeg er ikke så glad i ham, og det vet han, men det tar han ikke personlig, så det går greit.
Nå passet ikke den timen han hadde innkalt meg til, for jeg skal til Kairo med klassen.
Det måtte jeg ringe og si.
Det hørtes omtrent sånn ut:
"Hei, dette er siljesånnogsånn som ringer, ....jeg har fått en timeinnkalling, men jeg kan ikke komme,for.... jeg skal....til.... Afrika."
Det ble stille i andre enden, men sånn stille som det blir når noen holder over røret for at du ikke skal høre hva de gjør.
Så prøvde han å få meg til å ta noen andre timer, men jeg sa at jeg husket ikke nøyaktig når jeg skulle til Afrika, så det var nok best om jeg ringte tilbake.

Jeg tror jeg må øve meg litt på å lyve så jeg blir bedre til å snakke sant.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...